Office Manager met administratieve vaardigheden!

Van april 21, 2022Vacatures

5 Sterrenspecialist *****

Bij 5-sterrenspecialist zijn we op zoek naar een financieel administratieve
officemanager. Maar niet zomaar eentje…

Als office manager bij de 5-sterrenspecialist ben je meer dan dat.
Je bent goed in prioriteiten stellen, kunt snel schakelen en je weet het overzicht te houden
over de vele zaken die geregeld en gecontroleerd moeten worden.

Je hebt kennis en ervaring op het gebied van financiële administratie.
Je werkt in diverse administratieve pakketten en ondersteund onze boekhouding.
Bij ons ben je een belangrijke schakel in het werkproces en zorg je ervoor dat
alle zaken achter de schermen soepel verlopen. Jij wéét wat nodig is op deze
belangrijke positie binnen ons bedrijf.

Wie zijn wij:
5-sterrenspecialist verstrekt licenties aan bedrijven die zich willen
onderscheiden op servicegerichtheid en klanttevredenheid.
“Alles voor een tevreden klant” is het uitgangspunt van iedere 5-
sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn
organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering.

Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne
aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor
je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist
bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we
inspireren om het belang van de klant voorop te stellen: “behandel klanten
zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Omdat we flink groeien, zijn we op zoek naar iemand die het leuk vindt om
mee te denken, initiatief wil tonen en wil helpen om te ontwikkelen, te groeien
en bedrijfsprocessen te verbeteren.

Wat verwachten wij van jou:
• MBO+ werk- en denkniveau
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse Taal, het beheersen van de
Engelse taal een absolute pré
• Ervaring Twinfield en Exact
• Kennis van MS Office
• Communicatief zeer vaardig
• Leergierig
• Secuur
• Je hebt een service gerichte instelling en denkt in oplossingen
• Je hebt een positieve en enthousiaste persoonlijkheid.

Werkgebied:
Je bent woonachtig in of nabij Dongen (Noord-Brabant)

Wat jij van ons kunt verwachten:
Heel veel!
Vanzelfsprekend krijg je, afhankelijk van leeftijd en ervaring, een goed salaris.
Als de bedrijfsresultaten goed gaan, zal jij dit ook terug zien. Niet alleen in
onze waardering maar ook in een persoonlijke bonusregeling.
Je komt te werken in een professionele werkomgeving waar er veel waarde
wordt gehecht aan een goede sfeer. De lijntjes zijn kort en collegialiteit staat
hoog in het vaandel.

Jezelf blijven ontwikkelen vinden wij erg belangrijk. We besteden daarom ook
veel aandacht aan persoonlijke maar ook aan professionele ontwikkeling.

De 5-sterrenspecialist heeft Dane HRM opdracht gegeven voor het werven en selecteren van deze vacature. 
Graag ontvangen wij jouw CV en motivatie via de mail an@danehrm.nl of bel voor meer info met An Gelton 0650663923

ACQUISITIE N.A.V. DEZE VACATURE WORDT NIET OP PRIJS GESTELD

Reageer direct!