Medewerker Administratie & Inkoop

Van februari 23, 2021Vacatures

Medewerker Administratie en Inkoop

Wij hebben alle tools, ben jij de juiste persoon die ze hanteert?
Wij zijn op zoek naar een collega die binnen ons hechte team de solide basis is van ons voorraadbeheer. Jij bent in deze functie onmisbaar voor zowel de afdeling inkoop als verkoop. Je weet wat er in “huis” is.

Jij hebt te maken met leveranciers van over heel de wereld. Jij zorgt ervoor dat alle inkooporders op tijd en accuraat digitaal worden verwerkt. Jij kijkt vooruit, je signaleert, overlegt en handelt.

Jij bent de communicatieve administratieve digitale brug tussen inkoop en verkoop.

Wie zijn wij:
Haagh Protection B.V. te Rijen is al meer dan 40 jaar dé specialist in het creëren van een verbeterde en veilige werkomgeving. Het assortiment is opgebouwd uit kwalitatief hoogwaardige producten die toepasbaar zijn in elke industriële werkomgeving.

Alle producten zijn gekeurd volgens Europese normen. Ze voldoen aan de verlangde wettelijke eisen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij een kwalitatief hoogwaardige oplossing adviseren, maar ook maatwerk projecten uitvoeren.

Het is iedere keer weer een prachtige ervaring om bij te dragen aan de realisatie van projecten en installaties om mensen te helpen in een veiligere omgeving te kunnen werken. Wij zouden graag willen dat jij hier een onderdeel van gaat uitmaken.

Wat verwachten wij van jou:

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een absolute pré.
  • Accurate Administratieve vaardigheden.
  • Digitaal ingesteld.
  • Affiniteit met techniek.
  • Je hebt een positieve en enthousiaste persoonlijkheid.
  • Zonder jou is ons team niet compleet.
  • Je bent assertief.
  • Je bent pro actief en ziet ruimte voor verbetering.

Werkgebied:
Je bent woonachtig in of nabij Rijen (Noord-Brabant)

Wat kan jij van ons verwachten:
Je komt te werken in een professionele werkomgeving waar er veel waarde wordt gehecht aan een goede sfeer.
Een rustige en veilige omgeving waarin het team centraal staat maar er ook veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling.

De functie is voor 28/32 uur.

Binnen ons team is dit de eerste of tweede stap binnen je carrière

Flexibel en gedeeltelijk thuiswerken is een optie.

Salaris in overleg en afhankelijk van ervaring/achtergrond.

Haagh Protection B.V. heeft Dane HRM opdracht gegeven voor het werven en selecteren van deze vacature. Graag ontvangen wij jouw CV en motivatie via de mail an@danehrm.nl of bel voor meer info met An Gelton 0650663923

ACQUISITIE N.A.V. DEZE VACATURE WORDT NIET OP PRIJS GESTELD