Finance Professional (32 uur)

Van januari 29, 2021Vacatures

Vacature Finance Professional! 

Em.Kom Groep is de moedermaatschappij van een aantal vennootschappen met een totaal van 50 werknemers. Onze klanten zijn hoofdzakelijk Europese commerciële bedrijven, vooral binnen de BeneluxDe activiteiten bestaan uit productie en handelsactiviteiten. Voor onze organisaties Dispack en 3PL zijn wij op zoek naar een Financieel Manager.  

Je komt te werken in een informeel familiebedrijf waar jij verantwoordelijk bent voor de gehele financiële administratie. Je stapt binnen en weet wat er moet gebeuren. Van het controleren van de administratie tot het maken van de jaarrekeningen. Je bent in deze functie veel meer dan een accountant. Je hebt een signaleringsfunctie en bent een inspirerend klankbord voor de directie.  Je ziet verbeterpunten binnen het bedrijf en je houdt ervan om mee te denken met en over de organisatie. Het is een zelfstandige functie met een grote diversiteit aan werkzaamheden.   

Onze organisatie kenmerkt zich door korte lijnen. Er heerst een collegiale en informele en gezellige sfeer.
Onze kantoorhond Pippa komt je regelmatig gezelschap houden.  

Deze functie is uitermate geschikt voor een kandidaat die het plezierig vindt om flexibel te werken en waar gedeeltelijk thuiswerken ook zeker een optie is. 

Jij: 

  • Een afgeronde HBO opleiding Accountancy of Bedrijfseconomie; 
  • Minimaal 5 jaar ervaring ;
  • Een gezonde dosis humor ;
  • Affiniteit met logistiek in een creatieve en internationale omgeving ;
  • Een inspirerende persoonlijkheid;
  • Jij bent van de details en werkt graag mee in de operatie ;
  • Ervaring met AFAS is een pré:
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Vanzelfsprekend cijfermatig sterk en oog voor detail. 

Jouw taken: 

  • Eindverantwoordelijk voor een juiste, tijdige en volledige financiële administratie, rapportages en analyses van de bedrijvengroep incl. de werkmaatschappijen; 
  • Directe aansturing van verantwoordelijke collega’s op het gebied van administratie en HRM; 
  • Eindverantwoordelijk voor tijdige en relevante rapportages en analyses van de groep en de daarbij behorende deelnemingen t.b.v. directie; 
  • Verzorgen van fiscale en bijbehorende aangiften; 
  • Jaarlijks aanleveren en coördineren van het jaarrekeningendossier t.b.v. de accountant; 
  • Coördinatie van faciliteitenbeheer, waaronder verzekeringen en onderhoud; 
  • Verantwoordelijk voor HRM-administratie; 
  • Direct betrokken bij onderhouden en uitbreiden van procedures en werkinstructies; 

Wat bieden we jou? 

We bieden je een flexibele en verantwoordelijke baan binnen een plezierig en hecht team. Arbeidsvoorwaarden zijn afhankelijk van je kennis en ervaring. Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het meedenken in onze bedrijfsvoering.  

Interesse 

Wij maken graag kennis met je!

REAGEER DIRECT!

Vragen?
Claudia 06-50 74 34 00
An 06-50 66 39 23

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.